Vissza a bejelentkezéshez
Regisztráció
Név
Telefonszám
E-mail cím
Jelszó
Jelszó újra
Feliratkozom a hírlevélre.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK Részvételi feltételek Kérjük, vásárlás, vagy bármely szolgáltatás igénybevétele előtt, vagy amennyiben weboldalunk felhasználója kíván lenni, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza. Ezen dokumentum tartalmazza adatkezelési irányelveinket, valamint adatkezelési nyilatkozatunkat is. A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a PD Bol Management Korlátolt Felelősségű Társaság által működtetett www.revnew.hu honlapon elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő, a szolgáltatást megvásárló Ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF a fenti honlapon igénybe vehető valamennyi jogügyletre kiterjed. Az ÁSZF-ben használt fogalmak tisztázása Felek: Eladó (Szolgáltató) és Vevő (Ügyfél) együttesen A Szolgáltató a PD Bol Management Kft. és az www.revnew.hu honlap üzemeltetője Az Ügyfél: a Szolgáltató honlapján keresztül vásárlást kezdeményező, a vásárlást elindításával szerződést kötő személy A Szerződés: Eladó és Vevő között a www.revnew.hu honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely a Felek között létrejött megállapodás szerinti szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében, a Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül kötetik meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak ÁSZF, azaz Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az Eladó és Vevő között a fennálló jogviszony részleteit és a létrejött ügylet feltételeit és szabályozását. A Fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki felkereste a Szolgáltató által üzemeltetett helyet vagy honlapot A Fogyasztói megállapodás: olyan szerződés, melynek egyik alanya, a vásárló, fogyasztónak minősül A Szolgáltató honlapja: a www.revnew.hu weboldal, amely a távollévők közötti kommunikációt és adásvételt lehetővé tévő eszköznek minősül Szolgáltatások: a www.revnew.hu weboldal kínálatában szereplő, az Üzemeltető által forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezheti. A szerződés lényeges részei az alábbiak szerint határozhatóak meg: Üzemeltetői adatok, információk Általános információk, szerződés létrejötte Regisztráció A regisztráció feldolgozása Vásárlási és fizetési információk Panaszok intézése Adatkezelés Egyéb rendelkezések 1. Üzemeltetői adatok, információk: A Szolgáltató, azaz az üzemeltető cég neve: PD Bol Management Kft. Cégjegyzékszám: 07-09-030854; Adószám: 27892208-2-07, Székhely: 2400 Dunaújváros, Balogh Ádám utca 16-18.. Termeink: Budapest Olimpia Központ Revnew sportszolgáltatás, 1106 Budapest, Fehér út 9-11.. Honlap: www.revnew.hu E-mail: info@revnew.hu Telefon: +36 20 405 4499 2. Általános információk, szerződés létrejötte 2.1 A szerződő felek (a továbbiakban: Felek),PD Bol Management Kft. a továbbiakban: Szolgáltató, és a vásárló, illetve a vásárló által törvényesen képviselt jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező társaság, a továbbiakban: “Ügyfél”. 2.2 Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan információs társadalommal összefüggő és elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató honlapján keresztül igénybe vehető. Továbbá kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott feltételek alapján a meghatározott Felek között jön létre. A Szolgáltató honlapján keresztül elérhető szolgáltatások és termékek vásárlását az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. 2.3 A Szolgáltató honlapján történő vásárlás kizárólag elektronikus úton a www.revnew.hu pályafoglaló rendszerében történik a kötelező adatok megadásával és a vállalt fizetés teljesítésével lehetséges. Bizonyos szolgáltatások regisztrációhoz kötöttek, így a megadott adatokat a Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzata alapján kezeli. 2.4 A termék megvásárlásával a Szolgáltató és Ügyfél között automatikusan szerződés jön létre, mely írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet Szolgáltató a számviteli szabályoknak megfelelően dokumentál és fizetéstől számított 5 évig megőrzi. 2.5 Az Ügyfél a vásárlásával egyidejűleg elfogadja az Adatvédelmi Szabályzatot és az ÁSZF-t, illetve az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti. 2.6 Az Ügyfelet a termék vagy szolgáltatás „kosárba” tételét, majd ezt követően a vásárlási szándékának elindítását díjfizetési kötelezettség terheli. Az Ügyfél díjfizetési kötelezettségét kizárólag bankkártyás fizetéssel teljesítheti. A fizetést követően meghatározott időn belül elektronikus úton e-számla kerül kiállításra, amely elektronikus úton kerül megküldésre a Vásárló részére. A díjak megfizetéséért teljes mértékben az Ügyfél / Vásárló a felelős. 2.7 A Szolgáltató felelőssége, hogy a www.revnew.hu honlapon közzétett tartalmak és információk a legjobb tudása szerint minden törvényi előírásnak megfeleljenek, valamint mindent megtesz annak érdekében, hogy az aktuális adatvédelmi előírásokról informálódjon, és annak megfelelően kezelje a másik fél által megadott adatokat, miközben ezen információkat a felhasználókkal, az Ügyfeleivel megosztja. A Szolgáltató nem felelős az általa közölt információ ellenére az Ügyfél által rosszul végrehajtott feladatokból eredő hibákért és azok következményeiért. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az elérhető legmegbízhatóbb analitikai szoftvereket használja. Azonban a Szolgáltató nem felelős az analitikai szoftverek hibás működésére visszavezethető, a használat során kapott hibás adatok felhasználásából adódó hibákért és azok következményeiért. Ilyen esetben a szoftvergyártó cég felhasználási feltételei az irányadóak. 3. Regisztráció Az Ügyfél a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon történő regisztrációval kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a honlapon közzétett Adatvédelmi Szabályzat és Házirend tartalmát megismerte és elfogadja és az Adatvédelmi Szabályzatban foglalt adatkezeléshez hozzájárulását adja. Az Ügyfél által tévesen, ill. pontatlanul megadott adatok miatti teljesítési késedelemért, valamint egyéb ezen okból adódó hibáért, valamint a regisztrált adatok Ügyfél által történő módosításából adódó hibáért a Szolgáltatót semmilyen jellegű felelősség nem terheli. Az Ügyfél regisztrációja során hozzájárulhat, hogy elektronikus úton hírlevelet kapjon a PD Bol Management Kft. szolgáltatásait érintő akciókról, kedvezményekről, megrendezésre kerülő eseményeiről. A Szolgáltató kizárólag abban az esetben kezeli az Ügyfél elektronikus e-mail címét, amennyiben előzetesen, egyértelműen, és kifejezetten hozzájárult ahhoz. Ha az Ügyfél a továbbiakban nem kíván értesülni hírlevél formájában, abban az esetben a Hírlevélről leiratkozását a leiratkozó linkre kattintva megteheti. 4. A regisztráció feldolgozása Az Ügyfél által megadott adatok alapján létrejön egy felhasználói profil, amelyen keresztül az Ügyfél folyamatosan, naprakészen nyilván tudja tartani, valamint ellenőrizheti befizetéseit, pályafoglalásait. Az Ügyfél által megadott adatokat a tárhely szolgáltató által üzemeltetett szerver tárolja. Az adatokhoz csak munkatársaink, illetve a szervert üzemeltető munkatársak férhetnek hozzá, de mindannyian felelősséggel tartoznak az adatok biztonságos kezeléséért Ha az Ügyfél adataiban, elérhetőségeiben változás áll be, azt az Ügyfél, a saját felhasználói profiljába történő belépésével tudja módosítani. 5. Vásárlási és fizetési információk Szolgáltató a honlapján keresztül a jelen ÁSZF alapján biztosít lehetőséget szolgáltatásainak online megvásárlására és fizetésére, ezekkel kapcsolatos információkat nyújt az Ügyfelei részére. A Szolgáltató honlapján található szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak bruttó fizetendő árak. Az ÁFA tekintetében a Szolgáltató a törvényi előírásoknak megfelelően jár el. A Szolgáltató pályafoglalási oldalán az Ügyfél kijelöli a számára megfelelő ekkor még szabad időpontot. Az Ügyfél regisztrál, megadja a szükséges adatokat. Majd az időpontfoglalás gombot megnyomja. Az Ügyfél ekkor tudja a fizetési folyamatot elkezdeni, ehhez a Foglalásaim kifizetése gombot kel megnyomni. A fizetési rendszer átvezet az OTP Bank SimplePay fizetési rendszerébe. A rendszer továbblépését követően a fizetésre a Simple Pay ÁSZF-ének rendelkezései vonatkoznak. Tudomásul veszem, hogy a(z) [PD Bol Management Kft.] ([2400 Dunaújváros, Balogh Ádám utca 16-18.]) adatkezelő által a(z) [www.revnew.hu ; res.revnew.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Név, email cím, vásárolt szolgáltatás neve és összege.]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff/ A fizetés a SimplePay honlapján feltüntetett bankkártya típusokkal történhet, az OTP on-line kártyaelfogadó terminálján (VPOS) keresztül (SimplePay). Itt a fizetéshez meg kell adni a bankkártyán szereplő nevet, a kártya számát, lejárati dátumát és érvényesítési kódját (CVC2 vagy CVV2). A Vendég a bankkártya adatainak megadását követően a „Fizet” gombra kattintva indítja el a tranzakciót. A sikeres fizetésről az OTP SimplePay oldal e-mailben küld visszaigazolást, ez azonban nem minősül a foglalás visszaigazolásának, erről ugyanis Vendég az Üzemeltetőtől kap visszaigazoló e-mailt. A bankkártyás fizetés során felmerülő esetleges hibákért Üzemeltető nem vállal felelősséget. Vendég fizetéskor felel azért, hogy jogosult a megadott fizetési mód és eszköz használatára, és hogy a megadott fizetési adatok valósak és pontosak. E-mail cím pontatlan vagy helytelen megadásából fakadó kárért a Vendég felel. Az OTP SimplePay online fizetési rendszerrel kapcsolatos információkat és biztonsági tanácsokat a Szolgáltató weboldalán is elérhető „Bankkártyás fizetés tájékoztató” tartalmazza. Amennyiben az Ügyfél eláll a fizetéstől, a lemondás gombot kell megnyomnia a foglalásaim kifizetése helyett. Ekkor a pályafoglalás törlődik. Fontos, hogy az Ügyfél részéről pontos adatok legyenek megadva, hiszen ezen adatok alapján történik a termékek és szolgáltatások elektronikus úton történő számlázása. A vásárlásról a Szolgáltató az Ügyfelet az általa megadott email címen értesíti. A honlapon keresztül történő vásárlás során felmerülő díjak teljesítése átutalással vagy kizárólag bankkártyás fizetéssel lehetséges. A díjak teljesítését követően jogosult az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételére, illetve termékek átvételére. Számlázó program: Számlázz.hu Domain címe: https://www.szamlazz.hu/szamla/main Cég neve: KBOSS.hu Kft. Telefon: +36303544789 E-mail: info@szamlazz.hu A vevő számára az elektronikus számla az általa előzetesen megadott e-mail címre kerül kiküldésre. A számla kiegyenlítése, vagyis az összeg a megadott bankszámlaszámon történő jóváírása után, a vásárlás rögzítésre kerül, s a kiválasztott szolgáltatás a vásárlás feltételeinek megfelelően aktiválódik. Ezzel egy időben elektronikus levél formájában értesítést kap a vásárló a szolgáltatás felhasználásának feltételeiről (alkalom, felhasználási időtartam, stb…). Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatainak pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a vásárlásról szóló visszaigazolást, valamint az arról kiállított elektronikus számlát nem tudjuk kiküldeni. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a számlát és a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. 6. Panaszok intézése Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út. 7. Adatkezelés Bővebben: Adatvédelmi Szabályzat Az üzemeltető regisztrált ideje alatt a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára. A regisztráló hozzájárul, hogy pályahasználat közben, rendezvényeken készült fényképeken szerepeljen, azok elektronikus, vagy nyomtatott formában sokszorosításra, közzétételre kerüljenek. Amennyiben a klubtag ehhez nem járul hozzá, úgy azt az üzemeltetővel írásban közölni köteles. A weboldal használata során technikai-, személyi- és pénzügyi információk kerülnek rögzítésre. (pl. pályafoglalás ideje, összege, pályalátogatás gyakorisága, időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A vásárlás, edzéslátogatás folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a nyilvántartáshoz, elszámoláshoz használja fel. A Szolgáltató informatikai rendszere számára, a felhasználói profilban megadott adatokból a Számlázz.hu informatikai rendszerében készült számla adatai a vásárlás folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A „Belépési nyilatkozat”-tal történt regisztráció folyamán megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. . A vásárlással kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. 8. Egyéb rendelkezések A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
Elolvastam az ÁSZF-et.
Mégsem